Ο Αλβέρτος Μισδραχής και ο Φάνης Μάλλιακας μας μίλησαν για το espiti, ένα από τα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα στα λευκά είδη

Ο Αλβέρτος Μισδραχής και ο Φάνης Μάλλιακας μας μίλησαν για το espiti, ένα από τα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα στα λευκά είδη

Αυτή τη στιγμή το Espiti.gr θεωρείται ένα από τα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα όσον αφορά τα λευκά είδη στην Ελλάδα και έχει έδρα την πόλη της Λάρισας.

Ας γνωρίσουμε όμως το espiti.gr για όσους δεν το γνωρίζουν.
Μιλήσαμε με τον Μισδραχη Αλβερτο και Φανη Μαλλιακα


1. Πότε δημιουργήθηκε το espiti και τι μπορούμε να βρούμε σ’ αυτό;

Το Espiti.gr δημιουργήθηκε το 2013 σαν παιδί της εταιρίας Μισδραχής η οποία φέτος έκλεισε 100 χρόνια λειτουργίας. Αποτέλεσμα αυτού είναι η τεράστια πείρα και εξειδίκευση στον χώρο καθώς και η άριστη γνώση του υφάσματος και των ειδών που ντύνουν και διακοσμούν το σπίτι.

Αυτή τη στιγμή κάποιος μπορεί να ψωνίσει στις καλύτερες τιμές της αγοράς τα μεγαλύτερα BRANDS στα Λευκά είδη, κουρτίνες, χαλιά, ριχτάρια, διακοσμητικά είδη, έπιπλα, στρώματα, φωτιστικά και άλλα πολλά.

Στόχος μας είναι στο Espiti.gr να βρίσκει κάποιος ότι έχει σχέση με το σπίτι συγκεντρωμένο στις καλύτερες τιμές που γίνεται.


2. Το e-shop σας γνωρίζει μεγάλη επιτυχία τόσο σε επισκεψιμότητα όσο και σε πωλήσεις, σε μια εποχή μάλιστα που ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και η οικονομική κρίση ακόμη κυριεύει την καθημερινότητα μας. Σε τι αποδίδετε αυτή την επιτυχία;

Η επιτυχία είναι κάτι που κρύβει πολλή δουλειά από πίσω καθώς και άριστες γνώσεις του αντικειμένου από όλα τα στελέχη που ασχολούνται.

Αποφεύγουμε να κάνουμε επιπόλαιες συνεργασίες και έχουμε μια πολύ ζεστή και φιλική επικοινωνία με τους πελάτες μας τόσο τηλεφωνικά όσο και στα Email. Νομίζω πως αυτό μας κάνει διαφορετικούς. Ο πελάτης αισθάνεται πολύ άνετα μαζί μας και λειτουργεί φιλικά.

Μας έχει εκπλήξει πολύ ότι έχουμε αναπτύξει φιλικές σχέσεις με πελάτες μας σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο που μιλάμε μόνο στο τηλέφωνο.


3. Διαθέτετε τόσο εμπορικό κατάστημα όσο και ηλεκτρονικό, πιστεύετε ότι ο πελάτης του εμπορικού καταστήματος διαφέρει από αυτόν που ψωνίζει ηλεκτρονικά; Τον αντιμετωπίζετε διαφορετικά;

Ο πελάτης για μας είναι σημαντικός σε όποια μορφή και αν είναι. Παρόλο που το φυσικό μας κατάστημα έχει άλλη διαδικασία επιλογής των προϊόντων που πουλάει, ωφελήθηκε ιδιαίτερα από την δημιουργία του espiti.gr. Μας άλλαξε την νοοτροπία και μας έβαλε στην λογική να είμαστε αποδεδειγμένα οι πιο φθηνοί στην αγορά.

Αυτή τη στιγμή είμαστε περήφανοι να δηλώνουμε ότι 30.000 είδη που διακινούμε τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχουν τις χαμηλότερες τιμές στην αγορά αποδεδειγμένα, και ελέγχονται καθημερινά με σύγχρονα εργαλεία.



4. Στο site σας βλέπουμε πολλά επώνυμα brands, με ποιο κριτήριο τα επιλέγετε;

Το κριτήριο επιλογής των προϊόντων είναι απόρροια της εμπειρίας μας και της γνώσης πού έχουν οι συνεργάτες μας σε όλους τους τομείς.

Επίσης προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις σύγχρονες ποιοτικές που δεν κοστίζουν πολύ διότι λαμβάνουμε τα μηνύματα της σύγχρονης Ελληνικής κοινωνίας με όλα τα θέματα που την απασχολούν.


5. Ο λαός μας λέει ¨ό, τι δίνεις παίρνεις¨ . Η ποιότητα και οι χαμηλές τιμές μπορούν να συμβαδίσουν;

Όπως είπα και πριν γίνεται προσπάθεια να είμαστε προσγειωμένοι σύμφωνα με την Ελληνική πραγματικότητα.

Όμως το κριτήριο για να πουλήσουμε ένα προϊόν σίγουρα δεν είναι μόνον η τιμή. Συνυπολογίζουμε τόσο την ποιότητα όσο και το Design. Αυτό όμως που είναι σίγουρο, είναι ότι στο Espiti.gr η τιμή του κάθε προϊόντος είναι αποδεδειγμένα η πιο φθηνή που μπορεί να βρεθεί. Για μας λοιπόν το πιο σημαντικό είναι το απόλυτο DAILY VALUE FOR MONEY που σημαίνει ¨ότι δίνεις παίρνεις με καθημερινή αναπροσαρμογή¨


6. Ποια είναι τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή την εποχή η αγορά και οι επιχειρήσεις;

Προτιμώ να μη βλέπω τα προβλήματα ως εμπόδια αλλά σαν προκλήσεις.

Η Ελληνική πραγματικότητα είναι αυτή που είναι και ζούμε και εργαζόμαστε σε αυτή. Όποιος δεν προσαρμόζεται να λειτουργήσει με τους όρους του σήμερα είναι καταδικασμένος να σβήσει.


 
7. Αλήθεια τι συμβουλές θα δίνατε στους επιχειρηματίες της πόλης και όχι μόνο?

Θεωρώ τον εαυτό μου εργάτη που συνεχώς μαθαίνει και γίνεται καλύτερος συνεχώς.

Παρόλα αυτά τόσο στα νέα παιδιά όσο και στους μεγαλύτερους

επιχειρηματίες λέω να δουλεύουν σκληρά και μεθοδικά αλλά να κρατάνε λίγο χρόνο για τον εαυτό τους πάντα μέσα στη μέρα για προσωπική βελτίωση. Αυτό θα τους δώσει την απαιτούμενη φαντασία και έμπνευση.

Επίσης να ξεπερνάνε τα ¨όριά¨ τους. Να γνωρίζουν ότι τα πραγματικά μας όρια είναι πολύ πιο μεγάλα από αυτά που νομίζουμε ότι μπορούμε να καταφέρουμε.


8. Κλείνοντας πείτε μας λιγάκι, ποιος είναι ο επόμενος μεγάλος στόχος για το espiti?

Οι συνεργάτες μου και εγώ έχουμε πολλά στα σκαριά και στο μυαλό μας, τα οποία όμως θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν προς όφελος του τελικού καταναλωτή, ο οποίος θα φέρει κέρδος στο Espiti.gr με τις επαναλαμβανόμενες αγορές του.

Ο πιο κοντινός μας στόχος είναι η δυνατότητα του καταναλωτή να βρει σε μάς ποιοτικό και φθηνό έπιπλο. Θα το δείτε σύντομα.

Σας ευχαριστώ πολύ


Το vreslarisa.gr ευχαριστεί θερμά τους ανθρώπους του espiti.gr για την όμορφη συνέντευξη και εύχεται καλή επιτυχία στα σχέδια τους!