Μέσω «novoville» 7.328 Λαρισαίοι «μιλούν» με τον Δήμο

Μέσω «novoville» 7.328 Λαρισαίοι «μιλούν» με τον Δήμο

«Η ανταπόκριση των πολιτών αυξάνεται ραγδαία, τα αιτήματά τους επιλύονται το συντομότερο δυνατό, οι δημοτικές υπηρεσίες διευθετούν καλύτερα τα θέματα που αφορούν στον τομέα τους και όλα μαρτυρούν ότι η δημιουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής «novoville», στον Δήμο Λαρισαίων, ήταν ανάγκη…» δηλώνει στην «Ε», ο αντιδήμαρχος Καθημερινότητας κ. Γιάννης Αλεξούλης, σχετικά με τη λειτουργία της γνωστής πλέον εφαρμογής, στους περισσότερους Λαρισαίους, όπου απευθύνονται για να καταθέσουν τα αιτήματά τους.

Για το δέντρο στο πεζοδρόμιο που χρειάζεται κλάδεμα, το σπασμένο πλακάκι στην πλατεία και τη λάμπα δημοτικού φωτισμού που κάηκε, μέχρι και προτάσεις για την ανάπλαση κοινόχρηστων χώρων της πόλης καταθέτουν οι Λαρισαίοι  στο «novoville» και λαμβάνουν απαντήσεις για την εξέλιξή τους.

Τα κάθε αίτημα μεταφέρεται αυτόματα στο αρμόδιο τμήμα του Δήμου για την υλοποίησή του και αυτή η διαδικασία βοηθά στην καλύτερη λειτουργία των τμημάτων και στην ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Το όφελος είναι αμφίδρομο.

«Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο. Υπηρεσίες και πολίτες κερδίζουν χρόνο, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η ταχύτητα επίλυσης προβλημάτων της καθημερινότητας, στη Λάρισα…» σημειώνει ο αντιδήμαρχος, υποστηρίζοντας ότι «η μεγάλη ανταπόκριση πολιτών δίνει κίνητρο στον Δήμο Λαρισαίων να διευρύνει τη λειτουργία του «novoville», να αυξήσει τις δυνατότητες του συστήματος για να προσφέρει περισσότερα, όπως χρήσιμες πληροφορίες, λίστα των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται καθημερινά στην πόλη σε διάφορους τομείς κ.ά.

Στην ουσία να δημιουργηθεί μια Τράπεζα πληροφοριών για τη Λάρισα, εκτός από ένα «πολύτιμο εργαλείο», όπως το χαρακτηρίζει ο κ. Αλεξούλης. Στο «novoville» καθρεφτίζονται οι ανάγκες των πολιτών, οι ανησυχίες τους, τα ενδιαφέροντά τους και αυτά που τους απασχολούν περισσότερο.

Τα αιτήματα λοιπόν, που έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα, ως επί το πλείστον αφορούν στον δημοτικό φωτισμό και το πράσινο!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει στην «Ε» το Γραφείο Πολιτών (που λειτουργεί στο Δημαρχείο), τα αιτήματα που καταγράφηκαν για ένα έτος, και συγκεκριμένα από 1 Ιανουαρίου 2019 έως 31 Ιανουαρίου 2020, αφορούσαν κατά σειρά συχνότητας στα εξής:

-Δημόσιο φωτισμό - βλάβες

-Κλάδεμα δέντρων/φυτών

-Καθαρισμό κοινόχρηστου χώρου

-Πεζοδρόμια κατεστραμμένα

-Κλαδιά δέντρων παρατημένα

-Κοπή χόρτων

-Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο

-Ζώο αδέσποτο

-Λακκούβα στο οδόστρωμα

-Δημοτικά κτίρια - βλάβες

14.427 ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ

Τα στατιστικά στοιχεία του Γραφείου Πολιτών, για το «novoville»,

όσον αφορά στον αριθμό των αιτημάτων και στον χρόνο επίλυσή τους, από την 1 Ιανουαρίου 2019 έως τις 31 Ιανουαρίου 2020, με τελευταία ενημέρωση στατιστικών στις 10 Φεβρουαρίου 2020, είναι τα εξής:

-Συνολικά αιτήματα: 14.427

-Επιλυμένα αιτήματα: 9.646 (66.9%)

-Αιτήματα σε εξέλιξη: 2.096 (14.5%)

-Εκκρεμή αιτήματα: 1.417 (9.8% )

-Μέσος όρος μηνιαίων αιτημάτων: 801

-Μέσος χρόνος επίλυσης αιτημάτων: 1 εβδομάδα, 2 μέρες, 12 ώρες, 7 λεπτά, 59 δευτερόλεπτα.

ΕΓΓΡΑΦΗΚΑΝ 7.328 ΠΟΛΙΤΕΣ

Να σημειωθεί ότι το σύνολο των εγγεγραμμένων δημοτών στο «novoville», είναι 7.328 άτομα, εκ των οποίων οι 5.623 εισήχθησαν στο σύστημα από το Γραφείο Πολιτών, ενώ οι υπόλοιποι το έκαναν μόνοι τους, είτε μέσω mail είτε μέσω εφαρμογής.

ΠΙΝΑΚΕΣ

Στους παρακάτω πίνακες παρουσιάζονται οι επιδόσεις των δημοτικών υπηρεσιών, από την 1 Ιανουαρίου 2019 έως τις 31 Ιανουαρίου 2020, με τελευταία ενημέρωση στατιστικών στις 10 Φεβρουαρίου 2020, ο μέσος χρόνος επίλυσης των αιτημάτων και ο αριθμός των αιτημάτων ανά υπηρεσία:

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Όνομα Ποσοστό

Τμήμα ηλεκτρομηχανολογικών (4572/5038)       90.8%

Τμήμα πρασίνου (948/1885)         50.3%

Τμήμα καθαριότητας (2301/2474) 93.0%

Δημοτική αστυνομία (360/437)      82.4%

Τεχνική υπηρεσία (Διευθυντής) (6/155)    3.9%

Τμήμα οδοποιίας (48/807)  5.9%

Τμήμα συντήρησης (1042/1868)    55.8%

Τμήμα κυκλοφοριακών (89/601)    14.8%

ΔΕΥΑΛ (156/397)    39.3%

Τμήμα πολεοδομίας (7/59) 11.9%

Κυνοκομείο (222/398)        55.8%

Τμήμα πληροφορικών συστημάτων (1/2) 50.0%

Τμήμα κοινωνικών υπηρεσιών (20/25)     80.0%

Τεχνική υπηρεσία (Αντιδήμαρχος) (0/11) 0.0%

Πηγή
www.eleftheria.gr